Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Op woensdag 8 november 2023 zal wederom de jaarlijkse ledenvergadering plaatsvinden in Om de TOREN 5, Beek-L. de bijeenkomst vindt plaats in de grote zaal van verzorgingshuis Franciscus, ingang aan de Maastrichterlaan te Beek.

AANVANG: 19.29 uur stipt.

1. Opening door de voorzitter.

2. Mededelingen: Twee nieuwe vrijwilligers. Guusje Baltis ( werkgroep media ) en Rob van Linden (ICT-ondersteuning)

Samenstelling stembureau. (indien noodzakelijk)

3. Bestuursverkiezing. Kandidaten kunnen zich tot voor de vergadering schriftelijk op geven bij een van de zittende bestuursleden

Voorzitter: Herman Peters.

Secretaris: Margot Caris-Pijls.

Penningmeester: Bert Caris.

Bestuursleden: Hub Hoedemakers en Jo Hoedemakers

n.b. : Als er geen tegenkandidaten zijn, hoeft er volgens de statuten niet schriftelijk te worden gestemd.

4. Verslag van de secretaris over het afgelopen jaar 2022.

5. Verslag van de penningmeester. Jaarverslag over 2022 kunt u vinden op de website van de Heemkundevereniging. ( to.heemkundebeek.nl ).

6. Verslag kascontrole-commissie. Rob Voncken en Ton van Leeuwen hebben op dinsdag 10 oktober 2023 de kas van de vereniging gecontroleerd. Dechargeverlening penningmeester.

7. Wat verder nog ter tafel komt.

8. c.a. 20.00 uur tot ca.21.15 uur. Lezing door Paul en Marleen Mennens “RODE ZAKDOEK, bus stopt”.

9. Sluiting en nadronk tijdens de nazit voor de dorstigen.