Lid worden

Is uw interesse gewekt voor het werk van onze vereniging en wilt u graag meer weten over het cultuur historisch erfgoed van de gemeente Beek wordt dan lid van Heemkundevereniging Beek. Met uw lidmaatschap steunt u tevens onze vereniging.

Uw voordelen

• U ontvangt 4 x per jaar ons verenigingsblad Becha.
  • U wordt op de hoogte gehouden van nieuws en bijzondere publicaties.
  • U bezoekt lezingen tegen een gereduceerd tarief.
  • En vooral: U steunt de Heemkundevereniging!

Het lidmaatschap van de Heemkundevereniging kost € 25,00 per jaar. Postabonnementen € 40,00 per jaar.

Bij de aanmelding krijgt u meteen enkele van de meest recente uitgaven van ons verenigingsblad Becha toegezonden. Losse exemplaren van het verenigingsblad Becha zijn à € 8,- per stuk na te bestellen zolang de voorraad strekt. Vraag ernaar via het Contact formulier.

INSCHRIJFFORMULIER HEEMKUNDEVERENIGING BEEK
Om de Toren 5, 6191 KZ BEEK

Eventuele opmerkingen:

Algemene voorwaarden lidmaatschap:

• Het lidmaatschap is persoonlijk en kan niet worden overgedragen.
    • Opzegging van het lidmaatschap kan tot uiterlijk 1 maand vóór het einde van een kalenderjaar door een email te sturen aan info@heemkundebeek.nl.
    • Wijziging van uw persoonlijke gegevens kunt u altijd doorgeven via een email aan info@heemkundebeek.nl.
    • Wanneer het lidmaatschap in de loop van een kalenderjaar wordt beëindigd, blijft de jaarlijkse bijdrage voor het gehele jaar verschuldigd.