Uitslag Rabo Clubsupport actie

Uitreiking cheque door mevr. Wintraecken-van Banning

Op donderdag 12 oktober heeft Jos Claessen (directeur financieel advies Rabobank) een cheque van de Rabo Clubsupoort actie uitgereikt aan Herman Peters (voorzitter). De stichting Heemkundemuseum ontvang € 125.

Daarnaast heeft de Heemkundevereniging uit handen van mevrouw Wintraecken – van Banning (lid van de Rabobank Ledenraad Zuid-Limburg West, en een zeer enthousiast lid van Heemkunde Geleen) een cheque ontvangen ter waarde van € 541,17. Een mooi bedrag!

Heel hartelijk dank, u allen!
Door het uitbrengen van uw stem aan Heemkunde Beek maakt u de aanschaf van nieuwe computers mogelijk!
Dankzij de Rabobank is de Rabo Clusupport actie 2023 voor ons een succes geworden.

Herman Peters ontvang de cheque ter waarde van € 125 van Jos Claessen