Algemene Ledenvergadering

Op 9 nov 2023 vond wederom de algemene ledenvergadering plaats van onze vereniging in de grote zaal van verzorgingshuis Franciscus. Voorzitter Herman Peters deed verslag van de toestand waarin de vereniging verkeert (zwaar weer…). Penningmeester Bert Caris gaf uitleg over de financiële status en secretaris Margot Caris schetste de activiteiten van 2022. Daarna volgde een korte presentatie van de nieuwe ICT man Rob van Linden die uitlegde wat de ICT plannen voor de toekomst zijn.

Tenslotte hield Paul Mennens een interessante lezing over de historie van de busmaatschappijen in Limburg welke ook is vastgelegd in zijn nieuwe boek “Rode Zakdoek, Bus Stopt”. Dit boek zal donderdagavond 30 november 2023 a.s. om 19.30 uur worden gepresenteerd in de grote zaal van Huize Franciscus. Ook hier bent u van harte bij uitgenodigd.

Tijdens de lezing van Paul Mennens