Herinrichting website

Het zal u niet ontgaan zijn: de website wordt momenteel grondig heringericht. De verdeling van de pagina’s en verhalen is overzichtelijker gemaakt en het menu eenvoudiger. De komende periode zal er verder worden gewerkt aan de website. Dan zal ook de inhoud van de pagina’s verder worden gecontroleerd en waar nodig up-to-date worden gemaakt of gecorrigeerd. Op veel Verhalen-pagina’s ontbreken nu 1 of enkele foto’s en ook de teksten en opmaak zijn soms aan een opfrisbeurt toe.

Verder zal ook de aanmeldprocedure voor nieuwe leden worden vereenvoudigd met een invulformulier dat direct kan worden verzonden en de lijst met boeken die u via de heemkundevereniging kunt aanschaffen zal van uitgebreidere informatie en een bestelformulier worden voorzien. Ook zal er een mogelijkheid komen om u op de nieuwsberichten te abonneren, zodat u in uw emailbox een seintje krijgt zodra er een nieuw bericht is.

Voor de wat langere termijn kunt u verwachten dat er een uitgebreid Collectie-systeem zal worden toegevoegd waarop u bidprentjes, foto’s, krantenartikelen, documenten, video’s enz. kunt raadplegen en doorzoeken. Voor leden van de heemkundevereniging zal de mogelijkheid worden ingebouwd om te kunnen inloggen (daarvoor hebben we wel uw email-adres nodig!) waarmee meer informatie toegankelijk wordt exclusief voor de leden.

Houdt deze website in de gaten!