Heemkundevereniging Beek ontvangt cheque van Paul en Marleen Mennens

Woensdagochtend om 10. 00 uur kreeg de Heemkundevereniging Beek bezoek van bijzondere gasten. Paul mennens, de schrijver van het boek ‘Rode zakdoek, bus stopt’; deel 26 uit de serie  “wat Baek ’s bud” , kwam met zijn echtgenote Marleen een cheque van € 500 aanbieden aan onze en ook hun vereniging. Het bestuur van de Heemkundevereniging Beek is bijzonder dankbaar voor dit gulle gebaar. Onder het genot van uiteraard vlaai met een drankje nam de voorzitter deze cheque met beide handen aan. We hopen dat Paul nog lang verhalen en boeken blijft schrijven over Beek en dat we nog lang van zijn kennis gebruik mogen maken.

Marleen en Paul, hartelijk dank voor jullie prachtige Sinterklaassurprise namens het bestuur van de Heemkundevereniging Beek.